четвъртък, 7 февруари 2013 г.

Добро петъчно утро! Края на седмицата е, за това ще Ви пожелая един прекрасен и усмихнат weekend :3 
Искам да изкажа благодарностите си към Вас! За около три дни блога ми бе посетен почти 400 пъти ,което само може да ме усмихва и радва.
Вчера ми бе подхвърлена идея и аз смятам да се възползвам от нея. Та идеята бе да покажа снимки които съм правила като дете,съвсем аматьорски,с лентов фотоапарат. Би било интересно,защото аз самата не съм отваряла старите албуми отдавна.
И в духа на вчерашния ми пост,реших днес също да Ви направя една изненада. Тя обаче няма да е точно фотографска.
Но първо,снимките. Разглеждайки ги всъщност открих няколко доста допри попадения ,които съм направила навремето. Ето ги и тях:






















Имам огромен архив от какви ли не снимки ,които съм правила с лентовия фотоапарат (защото от малка обичах ..да си ''щракам'') ,но са далеееееч от добрите.




А сега ето я и ''изненадата''. В първият си пост бях споменала,че освен с фотография се занимавам с рисуване,пиша лирика и правя кукли за куклен театър. Днес реших да Ви покажа едно съвсем малко откъсче от нещо което така и не довърших. Ако има интерес по-нататък ще пускам и други неща.



Разхождах се в магическата гора на твоите сънища бавно докосвайки всяко нещо наречено теб. Галех цветовете на розите ти които аз посях в сърцето си, нежния им розов цвят се беше изгубил някъде из между всичките ти нерви и те бяха придобили тъмно син ..почти черен цвят , но все още ухаеха. Краката ми крачеха бързо сякаш търсеха някого, или вече го бяха открили и бързаха да се скрият. Настъпвах изсъхналите клонки на счупените ти мечти и звука отекваше.



Сега е време да Ви кажа довиждане! Позитивен Петък Ви пожелавам! *гушки*










Няма коментари:

Публикуване на коментар