събота, 9 февруари 2013 г.

Добро утро на всички! Усмихнете се! Събота е! Най-любим ден на повечето хора ^^ Няма училище,за повечето няма работа. Има само сън до никое си време и мързелуване по цял ден. Звучи като един много хубав ден,нали? :3
Не знам какви са вашите планове,но аз имам цял куп такива. Въпроса е кога компютъра ще ме пусне за да ги свърша *смее се*
Както предполагате и днес ще си говорим за фотография :)
Обещах подробно да премина през всички фотосесии които съм правила за това мисля днес да започна. И то с първата пробна ''фотосесиия'' която направих докато още се учех как да използвам фотоапарата (всъщност още продължавам да се уча xD).
Трябва отново да е бил някой weekend ,защото си бях на село.
Като място за снимки избрах една средно голяма,рядка гора която се намира непосредствено близо до края на селото ми. Красиво е,тихо е,няма никой и можеш да прекараш часове там в спокойствие. Винаги съм искала да отида там за да пиша,но уви още не съм. Моделите ми бяха двама мои много добри приятели,почти може да се каже от детството. Х. Минчев и Т. Томова. И двамата са на шестнадесет години. Все още. Било е началото на Ноември (тогава получих фотоапарата) и въпреки това беше невероятна жега. Спомням си,че придвижването до там беше кошмарно.Въпреки,че бяхме на колела.
Продължителността на снимките беше около 3 часа. Което в това слънце беше направо убийствено ,но си струваше удоволствието ,което изживях тогава. Това все пак беше първия ми снимачен ден (изключвайки деня в който ми дадоха фотоапарата тогава снимах колкото да му направя сефтето, както се казва). Разбира се тогава снимките ми изглеждаха страхотни,но прибирайки се вкъщи и откривайки ми грешките осъзнах,че всъщност са далеч ..от страхотните. Като цяло беше една невероятно ползотворна Събота. Сега млъквам и Ви оставям да разгледате въпросните снимки ^_^
























И както след и по време на всяка фотосесия аз обичам да правя random снимки на пейзажи и разни други Боке или Макро ефекти за да си отпочивам и забавлявам едновременно. Тях разбира се ще Ви показвам след снимките на моделите. Ето ,че това време настъпи.















Това е от мен днес,надявам се да не съм Ви отегчила. Много усмихната Събота пожелавам! До утре ^_^

Няма коментари:

Публикуване на коментар