понеделник, 11 февруари 2013 г.

Добър вечер! Честит Понеделник, честито начало на новата седмица. Надявам се наистина да означава нещо добро! Така че се надявам за всички да е една позитивна и усмихната седмица,защото се очертава моята да е именно такава!
С радост установих колко много хора са посетили блога ми през последните дни,така че отново се налага да Ви благодаря за интереса! Наистина се надявам да Ви е интересно :)
Днес отново ще си говорим за фотосесия. Имам за цел отново да Ви запозная с още една фотосесия която съм направила. Ако не се лъжа всъщност беше втората ми. Като място за снимки избрах едно невероятно място в центъра на град Пловдив ,където в началото на есента бе покрито с прекрасен зелен,а на места червеникаво-оранжев бръшлян. По-късно се преместихме в старият град на Пловдив за да се разнообразим. Няма да крия колко е красиво,но ..именно в този ден ми бе до всичко друго,но не и до фотография. Това обяснява не до там получилите се снимки. Но когато поемеш ангажимент,музата не пита. Та модела ми бе един много скъп за мен човек и приятел. Б. Илиев. Също на шестнадесет години. Беше доста уморителен ден,а слънцето което напичаше и хората ,които сякаш никога не са виждали човек с фотоапарат ,не помагаха особено. Няма да се обяснявам повече, а направо вижте за какво става дума.









Сега е време да Ви покажа някои random снимки които направих по време на фотосесията :3



Е ,това е от мен днес. Надявам се да съм задържала вниманието Ви. Лека и прекрасна вечер,нощ,нов ден! До утре! ^_^ 
Прегръдки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар