вторник, 5 февруари 2013 г.

Здравейте на всички ,като начало!
Бях вдъхновена от блога на моя ,,чичо'' и тъй като скуката е нещо ужасно и те кара да правиш разни неща реших да си направя и аз.
Моя блог ще е посветен на работата ми с фотоапарата. Или иначе казано тук ще споделям фотографиите си и ще Ви държа в течение за моментните и бъдещите си проекти.
Наистина се надявам да задържа вниманието Ви и ако не друго то поне да Ви усмихвам. От време на време.
Сега май идва ред да се представя, за тези които нямат представа кой стои от другата страна. Казвам се Кристиана и съм от град Пловдив. На седемнадесет години съм и уча в художествена гимназия за приложни изкуства където по специалност правя кукли за куклен театър (вероятно също ще Ви споделя някоя в нататъчен етап). Като хоби мога да определя това,че пиша лирични истории и разкази (има вероятност да пусна и нещо от тях тук). Човек на изкуството съм и обичам да се занимавам с много неща ,защото бързо ми омръзва всичко. Но фотографията е повече. Тя е страст. Тя е част от мен.
И за да не става първият ми пост свръх дълъг и отегчаващ ще спра да тук. Лека вечер и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар