четвъртък, 21 февруари 2013 г.

Добър вечер! Прекрасен Четвъртък. Препоръчвам на всички на които настроението се е изгубило да последват примера ми. С риск да прозвуча като материален човек, ще си позволя да кажа ,че едно от най-добрите неща които повдигат настроението е пазаруването. Нямате идея как една малка покупка и една бъдеща покупка оправиха моето и усмихнаха деня ми.
Сега ..как сте? Надявам се наистина и вашият ден да е бил хубав и запомнящ се. На фона на цялата тази работа с протестите и правителството ..хората съвсем забравиха да се усмихват. За това ако видите някой без усмивка - подарете му една. 
Днес ще Ви покажа няколко снимки от последния път ,когато снимах един приятел. Вече съм побликувала негови снимки веднъж ,така че който следи блога ми ще разпознае Б. Илиев. Снимките продължиха ''едно кафе време''. В едно любимо мое място - ''Art News Coffee'' в Пловдив.
Сега ето и снимките~

























Това е за тази вечер от мен! Много усмивки Ви пожелавам~
Няма да побликувам няколко дни нищо в блога си ,защото ще съм извън града. До скоро! До Неделя ^^

Няма коментари:

Публикуване на коментар