събота, 16 февруари 2013 г.

Добър вечер! Честита Събота ,още веднъж. Ех *въздъхва* вероятно това бе най-добрият ден за мен от цялата седмица. Доволна съм от целодневното си бездействие. Надявам се и вашата Събота да е (и да продължава да бъде) приятна и да е била по-ползотворна от моята. 
Гледам да пиша публикациите си вечер и сега виждайки колко е часа ,реших ,че времето е подходящо да напиша днешния.
Вероятно днешния пост ще се превърне в един от любимите ми. Защо? Защото е посветен на може би единственият човек който остана до мен през всичките ми трудни моменти. Единственият човек който не се отказа от мен,не ме предаде. Заслужено мога да го нарека най-добър приятел. Защото е такъв. И пожелавам на всеки един човек да срещне такъв човек и да го направи част от живота си. Защото без него ..сега нямаше да съм това което съм. Той ме научи на страшно много и довършваше характера който аз бях започнала. Наистина му дължа много и се надявам да съм на половина толкова добра приятелка колкото е той.
Името му е Александър С. Повечето от Вас го познават като ''The Midnight Prince''. Да ,той е най-верният човек в живота ми. Благодаря му ,че го има! Сега ще Ви предоставя няколко снимки които съм имала честта да направя ,когато сме били заедно. Душичке ,ако четеш това - прегръщам те силно през монитора!



В интерес на истината разполагам с доста голямо количество архиви с наши снимки,но всичко ще оставя за себе си. Защото няма нищо по-хубаво от добре съхранените спомени
Сега е време да Ви пожелая лека вечер и хубава Неделя.  До утре :3

Няма коментари:

Публикуване на коментар