сряда, 6 февруари 2013 г.

Добро утро,добър ден,вечер,нощ или каквото си пожелаете ^_^
Сряда сме. Ех. Преполовихме седмицата ,което е добре.
Благодаря на всички 50 човека които вчера посетиха блога ми и прочетаха първата ми публикация. Надявам се днешната ,а и всички останали да предизвикат още интерес.
Понеже много пъти във времето ми бяха задавани въпроси от рода на ''С каква техника снимаш?'' , ''С каква техника си снимала преди?'' , ''Обработваш ли снимките си или го прави някой друг? Ако да - кой? Ако не - как нагласяш фотоапарата си?'' , '' Как се запали по фотографията?'' , ''За каква техника мечтаеш?'' и т.н. днес реших да отговоря подробно на всичките тези въпроси за да не бъдат задавани повече.
Така. Да започнем от първият въпрос - а именно с какъв фотоапарат снимам.
Фотоапарата с който снимам е Canon 350D. Към него имам добавен обектив Canon Ultrasonic 28-80 mm. 
Да, модела е стар,но след проучване в интернет установих,че е много подходящ за начинаещи фотографи ,а на мен точно такава техника ми трябваше. Другият му плюс е че издържа на доста ниски и доста високи климатични условия. Минуса е ,че е доста тежък. Заедно с обектива идва към 700 - 800 грама ,което си е почти цял килограм. Има хубаво боке и доста силна светкавица.

Да преминем към следващия въпрос. С каква техника съм снимала преди? Преди снимах с обикновен цифров фотоапарат Panasonic Lumix DMC - LS80. Честно казано снима добре и нямах оплаквания. Има страхотно ''Macro''


Минаваме нататък. Следващ въпрос -> Обработваш ли снимките си или го прави някой друг? Ако да - кой? Ако не - как нагласяш фотоапарата си? Снимките ми се обработват. Просто понякога светлината или не е твърде добра или е прекалена. Друг път просто има нужда да пипнеш нещо за да стане по-добра снимката. Като цяло гледам да не ги пипам много,но понякога се налага. Обработката или я правя аз или я прави най-добрият ми приятел - Александър (неговата разбира се,се получава далеч по-добра от моята, но е разбираемо). Работим с програми като Photoshop и PhotoScape. Но се опитвам максимално да се възползвам от апарата за да не прибягвам до програми.

Въпрос номер четири. Как се запали по фотографията? Както споменах по нагоре преди снимах с обикновен апарат и просто за да убия време. С времето започнах да осъзнавам,че снимките които правя всъщност не са чак толкова лоши,а напротив. Изведнъж се запалих,започнах да снимам често с обикновения си апарат и започнах да влагам страст в това. Превърнах идеята за професионален фотоапарат като главна и почти две години по- късно получих първия си,а именно този за който говорех в първия въпрос. Сега фотографията не е просто страст,а част от мен. За това когато снимам се старая да влагам всичко от себе си.
И последния въпрос за днес -> За каква техника мечтаеш? Честно казано в момента толкова обожавам сегашния си фотоапарат,че дори не мечтая за друг. Може би повече искам да си купя поне още два обектива.



Сега е ред да благодаря на всички които са прочели днешната ми публикация, надявам се да Ви е било интересно и да дочакате следващата ми ,която вероятно ще е утре. Лек ден,следобед,вечер или нощ. До скоро! Прегръщам Ви!















Няма коментари:

Публикуване на коментар