сряда, 13 февруари 2013 г.

Добър вечер! Честита Сряда предполагам. Преполовихме седмицата. И след вчерашния отвратителен ден,противно на това което смятах днес бе последван от още един. Чудесно. Няма значение. Благодаря на тези които вчера посетиха блога ми и на тези които изказа мнение в аск-а ми. Беше много мило и ме усмихнахте! ^^
Днес,разполагайки със сравнително достатъчно време най-сетне ще Ви запозная с една от любимите ми фотосесии. Резултатите наистина са много доволни и определено бях удовлетворена!
Като място за снимки бях избрала предварително ''Розариума'' пред гребния канал в Пловдив и въжения мост който е в близост до същото място. За мен беше уникално изживяване понеже търсех въжения мост в продължения на 3 години ,а той е бил под носа ми. Мястото определено се превърна в едно от любимите ми. Успокоява ме и ме кара да се чувствам добре. Деня бе страшно студен и падаше красива мъгла. Студа затрудняваше работата ми понеже ръцете ми замръзваха,а моделите ми ,които бяха облечени съвсем леко зъзнеха. На следващия ден имах отвратителна мускулна треска,а и как иначе. Работата определено бе ползотворна. За модели избрах (или по-скоро те избраха мен) две прекрасни момичета с които деля един клас. М. Богатева и В.Ковачева. Едната на шестнадесет,другата на седемнадесет години. Деня наистина бе прекрасен и определено се забавлявахме много. Снимачния ден продължи ужасно дълго.Цели 5 часа. Започнахме към 14 и приключихме в 17 часа. Прибирането по кварталите в мразовитата вечер също отне време. Но си струваше.
Грима им бе направен от един специален човек. В. Плачкова. Благодаря и за съдействието. Сега е време да Ви ги покажа. Ще започна първо с едната,после с другата ,а накрая ще поставя общите снимки.
Първа ще бъде М. Богатева.



































Сега снимките на следващия ми модел. В. Ковачева.









































Сега идва ред на общите снимки:






И за край ще Ви покажа  (както всеки път) random снимки които правя по време на фотосесиите ^_^






Най-накрая приключих. Това е от мен за Вас днес. Надявам се да Ви е било интересно. Лека вечер и ползотворен Четвъртък Ви пожелавам. До утре! ^^

Няма коментари:

Публикуване на коментар