неделя, 10 февруари 2013 г.

Добро неделно утро! Последен почивен ден *чувства се тъжна* 
Утре е Понеделник, на училище/работа сме. Lovely. Не знам какво ще правите Вие,но аз ще прекарам целият ден в мързелуване и правене на нищо. Още не съм решила каква ще е днешната тема,но ще го направя в последствие докато Ви разказвам за ужасния филм който гледах вчера ,а след това и за този който започнах ,но ще изгледам днес понеже се оказа ,че е 2 часа. Не знам кои от Вас са гледали ''Megan is Missing'' ,но на тези които не са (и не си падат по фетишите) абсолютно НЕ го препоръчвам. Ако знаех какво ще се случи в последният половин час на филма никога нямаше да тръгна да го гледам. Гледала съм всички части на ''Saw'' ,но това което видях вчера ме отврати тотално. Няма да описвам резюмето,но който го е гледал знае за какъв ужас говоря. Не е страшно, гнусно е! Не помня кой ми го беше препоръчал, но ако успея да се сетя обещавам да му се накарам!
Вторият филм който пуснах бе ''Girl ,Interrupted'' започна впечатляващо,но нямах време да го довърша за това ще се заема да го гледам веднага след като приключа с блога. 
Сега би следвало да се позанимаваме малко с фотография ,за да не продължавам да се обяснявам за филми. Днес ще пропусна фотосесиите и ще Ви покажа random снимки които съм си правила с фотоапарата (без такива от фотосесии) от време на време. Повечето не са нищо специално,но има някои които направо обожавам. Е ,приятно гледане :) Реших да Ви запозная с всяка една от снимките за това обясненията ще намерите след снимките.






Така ..снимка N= 1 и 2 са правени на моето село. Непосредствено преди да си тръгна за Пловдив. И розата и мушкатото ги намерих в двора.
Снимки N= 3 и 4 направих в Петък ,в Старият град на Пловдив, докато си правех малка разходка със себе си.
Снимка N= 5 представлява залез и е правена относно докато си бях на село.
Снимка N=6 е правена от терасата на един прекрасен хотел в Пампорово през Ноември 2012. Снимка N= 7 и 8 са от същия ден,но са правени по-рано докато още бяхме в Смолян.
Снимка N=9 е random усмихнат ''Bake Rolls''. Правена е на село.
Снимка N=10 ,11, 12 и 13 са правени в едни и същ ден, в двора на къщата ми на село.
Снимка N=14 е правена на 02.02.2013 година ,вечерта когато празнувах седемнадесетия (17) ми рожден ден. Представлява облачета дим.
Снимка N=15 я направих някъде през Ноември докато чаках да стане време за срещата ми с един човек който винаги ще помня. Правена е близо до училището за дървообработка в Пловдив.
Снимка N=16 ,17,18 и 19 са правени в Стационарния терариум в МОЛ Галерия в град Пловдив. Някъде през Декември 2012 ако не се лъжа.
Снимка N=20 е на моята принцеса Бела. Правена е у дома. Докато се криеше зад спалнята,страхувайки се от пиратките които хвърляха в началото на Декември без повод.
Снимка N=21 е от миналия weekend , тоест Неделя 03.02.2013 година на село ,малко преди да си тръгна за Пловдив.
И последната снимка N=21 е правена в едно много любимо за мен място, а именно ''Art News Coffee'' в Пловдив. 

Това е от мен за днес,ще се ''видим'' утре отново! ^_^ Мързелива Неделя пожелавам и много положителен Понеделник!

Няма коментари:

Публикуване на коментар