неделя, 24 февруари 2013 г.

Добра неделна вечер! Завърнах се~ Не знам дали липсата ми се е усетила изобщо,всъщност. Както и да е. Как сте? Как мина Weekend-а Ви? Аз прекарах моя на село. Беше хубаво! Видях няколко приятели,роднини и получих пари,което определено направи целият ми престой там поносим,дори хубав.
Пролетта идва,явно. За мое огромно съжаление не носих апарата си с мен. Но на две места в двора ни имаше толкова прекрасни кокичета,че щеше да е абсурдно ако не ги заснема. Вярно с телефона,вярно с лошо качество ..но каквото - такова. Техниката ми я нямаше *гледа тъжно*
Така че днес реших да Ви покажа снимките и да Ви напомня за предстоящата Пролет. ''Фотосесията'' която няма да кача никъде в ума си озаглавих ''С дъх на Пролет''.
Сега вижте и снимките: 
П.П. Не са обработвани,но с това качество нямах и желание.




Ето и още две :3


Надявам се да са Ви харесали~
Утре обмислям една фотосесия на една прекрасна приятелка,но времето ще реши дали тя ще се състои или не. Стискайте палци! Лека вечер,приятни сънища и прекрасен Понеделник! До утре! ^^









Няма коментари:

Публикуване на коментар