сряда, 6 февруари 2013 г.

За мен е утро ,за Вас какво е?
Добро утро.
Четвъртъчен ден. Ъх. Не е училищен ден. Мисля си.
Много се радвам,че вчерашната ми публикация възбуди такъв интерес ^_^ Чувството е много приятно.
Днес ще си говорим за никнейми,имена, псевдоними и малка фотографска изненада на края на публикацията. Надявам се да я дочакате :3
Понеже скоро бе възникнал интерес от към никнейма ми и имената с които се регистрирам днес ще говоря за тях. Какви са и от къде произлизат.
- Да започнем от името ми тук ''Snow Mermaid'' което е същото и в http://ask.fm .От къде произлиза? Валеше първият сняг в Пловдив. Същия този ден косата ми бе оформена в леки къдрици,направени от плитки, които така ми напомняха на косите на русалките. Излизайки навън,малките снежинки посипаха косата ми. Сняг и русалки. Сладко. Разкайзвайки вечерта деня си пред най-добрият ми приятел той сметна ''Snow Mermaid'' за невероятно сладко и красиво. Следователно реших да го превърна в свой никнейм.
- На повечето места обаче мога да се срещна като ''Кристиана'' или ''Christiana''. ''Крис'' или ''Chris'' също. Предполагам се досещате от къде идва. А именно от моето собствено име. В личния ми фейсбук профил също съм така, а и в страницата ми. Днес предполагам е времето в което да побликувам линк към страницата си във фейсбук. Въпреки,че тук подробно ще Ви запозная с работата и всичко останало по всяка една фотосесия която съм правила по отделно,можете да видите ''резюмето'' в страницата ми. Ето я и нея -> https://www.facebook.com/ChristianaRPhotography
И спирам до тук. Сега следва и фтографската изненада за която споменах по-рано. Сега ще Ви покажа първите си няколко снимки както с обикновенния ми фотоапарат,така и с професионалния. Надявам се да Ви харесат ^^
- Тези са от стария,цифров фотоапарат.
С тази снимка участвах в изложба.
Ето и още две от цифровия фотоапарат.




















- Това бяха едни от първите снимки които направих с обикновенния си фотоапарат. Сега ще Ви постна и първите които направих с професионалния и държа да отбележа,че далеч не знаех как се снима.
















Е, това беше от мен днес. Пожелавам Ви лек и усмихнат Четвъртък! До утре! ^_^
Прегръщам Ви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар