четвъртък, 14 февруари 2013 г.

Здравейте ,на всички! Знаете ли какво? Честит Четвъртък! Да. Никакви празници няма да Ви честитявам. На мен ми писна навсякъде да чета за пустия Св. Валентин,за Трифон Зарезан ..
Разбрахме,че много се обичате ..спрете да натяквате. Съжалявам за ужасния песимизъм,но в такъв ден няма как да съм в добро настроение.
Но ,знаете ли? Ще Ви покажа различни random снимки ,които правя на едно от най-любимите ми същества ,което обичам наистина безкрайно много. Тя не само е един невероятен приятел,тя е повече. Обичам да прекарвам дните си с нея,обичам да я карам да се усмихва,обичам да я прегръщам,а понякога просто обичам да и се цупя. Както днес ,например. Но тя знае ,че съм такава. Принцесо,ако четеш това искам да се усмихнеш ,защото ти си наистина невероятен човек и се радвам,че си част от живота ми. Наричаме я Крис. Въпреки ,че аз обожавам цялото и име. Харесвам всичките и имена. Ще спра да пиша ,оставяйки се да се насладите на перфектното създание. Порцеланова кукла,излязла от нечие съзнание.


Ще спра да качвам снимки за да не се окажа мъртва в следствие на това. Надявам се да сте и се насладили,защото аз правех именно това ,докато ги качвах. Определено обичам работата си с фотоапарата. Сега Ви пожелавам приятен остатък от Четвъртъка. Не прекалявайте с алкохола,любовта и секса. Не винаги е здравословно. Успешен Петък! До утре :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар