четвъртък, 18 април 2013 г.

Омръзна ми да започвам всеки свой блог с честитяването на новия ден ._.
Не е чак толкова нов,за някой дори не е добър.
Нека този път е просто ЗДРАВЕЙТЕ! :3
Нали не сте забравили? (ако дори не сте запомняли: имах да показвам кадри от една фотосесия в импровизирано студио)
Днес е моя звезден миг, и техния - времето им да блеснат. Дори и тук. А това си е моето място.
Впрочем благодаря на всички следящи публикациите ми! Нарастващия брой на посещенията много ме усмихва!
Не съм сигурна дали Ви разказах точно за какво става дума. Общо взето снимах двама мои близки приятели. Като място за снимки устроих едно помещение във формата на студио чийто стени налепихме с вестници. Иронията бе ..че ги лепихме с часове,а ги премахнахме за по-малко от 10 минути. Забавно. Ух и топло. Дааа,беше топло и не съм сигурна дали имаше въздух изобщо.
Днес не съм особено разговорлива и проблема идва от там,че от час насам трудно си подбирам думите. В лиричен застой съм.
Чаакааай.... такова нещо не съществува! Нали? xD
Нека направо Ви покажа снимките ^^





























Чао *колко оригинално*

Няма коментари:

Публикуване на коментар