сряда, 17 април 2013 г.

Добър вечер на всички! Усмихнете се! Ама истинско!
Не знам кой е виновен, но аз обвинявам пролетта. Изключвайки топлото време, всичко е така разцъфнало,че играе нежно под полъха на слабия вятър. Вдъхновяващо е! Разбира се не пропускам да се възползвам!
Имах поредния страхотен,фотографски ден. Обичам когато имам прекрасни модели,муза за работа и общи желания. Според моите виждания снимките станаха наистина сполучливи и вече часове наред им се радвам усмихната.
Като модел избрах *по-скоро тя избра мен* едно момиче с което деляхме едно училище преди доста години. Името и е Силвия В.. На 16 години е от град Пловдив. Държа да отбележа,че е наистина забележителен модел. Определено за мен бе удоволствие да работя с нея. Като място за снимките избрах едно, което вероятно хората които следят блога ми ще познаят от миналата седмица. А именно поляната/могила в квартал ''Тракия'' на град Пловдив в който живеем и двете.
Първоначалните ми виждания не бяха такива,но сега разглеждайки снимките не мога да пропусна да спомена,че сяйчески ми напомня на принцеса войн, или най-малко самодива.
Твърде  пролетно ми е. А сега се насладете на снимките:










Добавете надпис


















Няма коментари:

Публикуване на коментар