вторник, 9 април 2013 г.

Здравейте,хора! :)
Не съм писала от много време,но реших ,че днешния ден е подходящ да обърна малко внимание на блога си.
Снимките в архива ми продължават да се трупат,но нямам желание да ги качвам на веднъж. Качвам по една в страницата си всеки ден,а аз снимам всяка седмица.
Ух. Както се казва ... (ще променя поговорката всъщност ._.) ''Бели снимки, за черни дни.''.
Ще Ви покажа снимки от едно прекрасно пътешествие из едно от невероятните кътчета на Пловдив. Ден в който доста се забавлявах. Беше ново за мен,беше и необичайно горещо,но се получиха доста сполучливи неща.
Ходих в София. Валеше прекрасно,така че вероятно ще ви покажа нещичко и от въпросния Петък.
Беше една хубава ваканция и честно казано искам още. Имах всичкото време за себе си и това ми носеше удовлетворение. Сега отново се налага да кисна в училище,а не е приятно. Е, задължения.
Очертават ми се няколко фотосесии в близкото време, първата се надявам да е още в Петък,така че стискайте палци! ^^
Сега нека Ви покажа снимките,тъй като днес не съм от разговорливите.

Първите три снимки са на една прекрасна катеричка и някаква черна птица. Които направих на ''Альоша''.


Ето и малко снимки от самото качване до върха. Преди, по време и след това.

















































































































































































































Ето и малко снимки от София~










































































































+ още три,които обожавам:



И дойде времето да Ви пожелая много усмивки и хубави мигове! До скоро!











Няма коментари:

Публикуване на коментар