петък, 12 април 2013 г.

Здравейте хорица и честит Петък! Най-накрая края на седмицата дойде!
Надявам се да е била една усмихната седмица за всички Ви! Моята бе нормална,дори фотографска! Отдавна не бях правила фотосесия и ето,че вчера ми се отдаде свободно време! Бе слънчево и благоприятно за снимки,а модела ми бе толкова лъчезарен,че сияеше!
Като място за снимките избрахме една поляна върху която имаше могилка намираща се в квартал Тракия в моя град,Пловдив. Мястото е прекрасно. Тихо,спокойно. Няма хора,само тишина. И е толкова зелено! Модел ми бе Гергана З. на 16 години от Пловдив.
Продължителността на снимките бе 1 астрономически час. Заложихме на небрежната,пролетна,тийнейджърска визия. Целта ми бе да покажа едно лъчезарно момиче в целия и блясък. Повечето снимки не са усмихнати,но това поради причината,че не обичам да снимам усмихнати модели. Някак смятам,че в сериозната физиономия може да се открие характер. Снимам усмивки единствено,когато са истински. Уловени в момент на щастие. Не просто ''Усмихни се,ще те снимам.''. При този модел това ми бе трудно,тъй като тя има прекрасна усмивка и страхотна аура.
Мисля,че бе един наистина продуктивен ден и резултата е на лице.
Сега Ви пожелавам приятно разглеждане~


































Ето и една снимка от мястото:










































Прегръдки!

1 коментар:

  1. Този пост ми стана любим. ОТ него струят емоции. Носи се усещане на пролет. ^^
    Честит нов статив за фотоапарат, между другото. :з

    ОтговорИзтриване