вторник, 16 април 2013 г.

Добър ден,  следобед, вечер, нощ и всичко останало, което носи усмивка!
Вторник сме, първите два отвратителни дни минаха и сега можем да сме щастливи! Не прекалено, разбира се. Настроението ми не липсва, забелязва се предполагам.
Доста работка ми се насъбра и с идването на пролетта дойде и фотографската ми муза. Едно по едно започнах да върша всичко. Беше една слънчева,светла,продуктивна и прекрасна Събота. Weekend като цяло. Имах няколко идеи, моделите ми също. Съчетавайки всичко съм напълно доволна от резултата с малки изключения. Но ..изключения винаги има. Това ми напомня на един цитат, който чух някъде,скоро ..гласеше следното '' Когато правиш нещо,не е задължително то да бъде перфектно,задължително е да го правиш с любов.'' *не цитирам правилно,но това помня*. Аз обичам фотографията и вярвам в работата си от мига в който взема фотоапарата ми в ръце.
Трите почивни дни прекарах на село. Нищо ново. За модели избрах приятелите си, или те избраха мен. Направих две фотосесии. Едната се състоя в малко помещение, което устроих като студио. Снимките от там обаче ще Ви представя в близките дни. Веднага след като ги кача в страницата ми. За да има изненада.
Другата фотосесия се състоя на една поляна. Добре де ..според моите представи бе поляна. Житна нива общо взето. Снимките от там ще Ви представя след малко.
Като модели избрах Тихомира Т. и Христо М. които вече няколко пъти срещате както в блога така и в страницата ми. И за да спра да говоря ще Ви оставя да разгледате снимките:

































Ето и нещо от личния архив в слънчевата Неделя,където се намирам на земята дразнейки се на слънчевите лъчи.


Усмивки и прегръдки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар