понеделник, 8 юли 2013 г.

За бързо съм! :D
Такаа ..добро утро! Дано поне вашето е добро! Моето е сънено! Най-добрата ми приятелка ме събуди в 8:30 за ми каже,че отива на море (А-З-З-Н-А-М-Т-О-В-А) -_- И беше нещо от рода на ''Ааааааааааааа Кристиана отивам на мореееее! Ще ти купя русалка! Ааааааа!'' И да :D
Добро утро още веднъж! Направете си кафе и сядайте да разглеждате снимки!
Днес ще ви запозная с изминалия ми weekend (е почти ..по-скоро края на Петък и Неделя ..Събота ще оставя за идните дни).
В Петък заминах за едно малко ....(повтарям:) МАЛКО село на име Дрангово. Защо? Защото в бях наета в Събота да снимам Кръщене (изкушавам се да кажа ''На Божията рабиня Ренета'' -_-  Ъх. Досаден поп. -_- Първото си кръщене (подчертавам) (и да знам,Че мога просто да го подчертая :D )!
И докато пътувахме от Пловдив към селото спряхме в град Раковски, където бе ресторанта за да оставим тортата и украсата. Направих няколко снимки (от които ще покажа САМО 1) на моята приятелка в колата. Ето я и нея:

Беше забавно и същевременно ТВЪРДЕ тясно. Да подчертая в колата бяхме 6 човека с МНОГО багаж. И докато ние се щракахме дойде време да тръгваме отново. Следващата спирка бе направо селото. Ходила съм и друг път, впрочем. Най-големия проблем бе липсата на обхват. Мразя да нямам връзка със света и това ме побърква. Беше ми тъжно :( Шегувам се! Преживях го някак :D
Вечерта решихме да се поразходим. Заедно с апарата, разбира се. Направих няколко снимки ...които всъщност харесвам страшно много! Възрастните хора ме гледаха странно ._. Питащи ''Какво снимаш тая паднала къща? Ами тая врата? Аааа?'' И какво значение има? о.о Ехоооо! Та ето вечерните снимки:



Скоро след това се прибрахме за да хапнем, oда лакираме ноктите си, да навием косите си, да изгладим тоалетите си и да се приготвим за предстоящия ден. За мен също бе много важен!
Ето и снимка на outfita с който бях на кръщенето. Наистина много харесвам тази снимка!


Ще пропусна разказа за изминалата Събота оставяйки го за момента когато ще обработя и покажа снимките. Преди да се върна се прибрах на село за да направя една МИНИ фотосесия, която обмислях от 1 година. Разбира се модела ми не беше облечен подходящо, но ще излъжа ако кажа,че снимките не ми харесват! Правени са в моето село Цалапица. Накрая на селото. Модела ще познаете, а снимките не продължиха повече от 15 минути тъй като мястото не бе безопасно. Ето ги и тях:




Най-накрая дойде време да се върна в Пловдив след дъъъъъългия weekend. Единственото, което ми липсваше беше той >_< Нямах търпение да го видя. Да го нагушкам. И даа <3 И най-накрая го видях! И го нагушках! И бях повече от МНОГО МНОГО МНОГО щастлива! ^^ Прекарахме вечерта в заведение с него и най-добрата ми приятелка, след което се поразходихме и той ме закара до вкъщи. Беше прекрасна Неделя. А аз съм щастлива! Ето и една снимка, която ТОЙ направи в заведението:

Това е от мен за днес! Прегръдки~


Няма коментари:

Публикуване на коментар