понеделник, 22 юли 2013 г.

Доброооооооооооооо утро! Всъщност май си е ден, но няма значение.
Знам,че обещах още миналата седмица да публикувам снимките от Кръщенето, но така и не успях. Все още не съм ги качила дори в страницата ми. Ух. Не съм писала и на фотографа ми. И общо взето ...агх. Нищо не съм свършила.
Последните две седмици бяха кошмар за нервите ми и явно това е една (а може би главната) от причините. Живота е толкова странно нещо. Или съдбата. Вече не съм сигурна кое кое е.
Първо си депресиран с месеци. После светва една крушка и започваш да се радваш на неизмеримото щастие, което е настъпило в живота ти. Радваш му се няколко месеци, нямаш проблеми, всичко е прекрасно. И в един определен момент какво? Всичко се подкопава,разваля и имаш куп проблеми, които те побъркват. Наистина не разбирам. И това само потвърждава теорията ми,че когато си много щастлив не трябва да се радваш, защото съвсем скоро нещо ще развали щастието ти. Трудно е,но ще се справя. Дори не знам защо пиша тук тези неща, не съм и сигурна дали някой ще прочете нещо, но ще се радвам ако ми напишете 1-2 коментара. Просто ей така. За да се почувствам добре.
През миналата седмица си бях на село. Празнувах два рожденни дни. И направих малко на следващия ден. По двора има толкова сладки и летни неща,че нямаше как да не и заснема. Не си прекарах зле, но моето момче адски ми липсваше. 
Първо ще споделя по 1 снимка от всеки от рожденните дни:

Този на моята прекрасна Ивелина (навърши 15) :

И една от този на Стилян (навърши 21) (на снимката липсва един от присъстващите) :


И сега малко снимките, които направих през тези дни:






И две снимки на две от мацитата ми:


П.П Утре с моето момче правим 3 месеца и вероятно ще напиша някой лигав пост xD <3


Няма коментари:

Публикуване на коментар