петък, 26 юли 2013 г.

Събота е!
Аз след малко си отивам до село. На разходчица. Да си почина от големия град. Но моето момче ще ми липсва >_<
Както някои от вас вероятно са забелязали вчера най-накрая качих снимките от кръщенето, което заснех преди няколко седмици. Уааау! Много съм щастлива, че най-накрая успях!
Нека ви разкажа за въпросния ден (06.07.2013 г.) преди снимките:
Цялото мероприятие се състоя на две места: В село Дрангово и в град Раковски.  Беше доста положителен ден тъй като бях с една от много добрите ми приятелки (Таня Узунова - който следи блога ми вероятно вече е виждал много нейни снимки). Пристигнахме в село Дрангово още предния ден за да пренощуваме там. Сладко село, но твърде пусто. Буквално няма нищо. В това число влиза и обхвата на мобилните телефони и интернета. Това правеше престоя ми там доста неприятен, защото дори да преживея липсата на интернет, тази на обхват не мога. Чувстваш се откъснат от света и чувството не ми хареса. Следващия ден бе много натоварващ за мен. Вярвах,че ще се справя,но бях напрегната! За първи път снимах подобно нещо. Сутринта ядохме палачинки. Останалата част от сутринта прекарахме в приготовления... главно по себе си. Ето две бързи снимки:
















Определено харесвам косата си!
Направихме малко снимки пред къщата им и се запътихме към църквата, която се намираше в центъра на селото - 3 минути от мястото на което се намирахме. Церемонията по кръщението бе дълга и уморителна. Не харесвам църкви, нито топлината в тях. Климатик имаше, просто попа не го бе пуснал. Чудесно. От всички ни течеше вода, но какво от това? Чудо голямо. Направих доста снимки, а след това излязохме от вън за да продължим. Няма да крия колко доволна останах от снимките пред църквата. Светлината беше добра и имаше трева. Приключвайки се качихме в колите и потеглихме към град Раковски. Там беше резервиран ресторант ''Бакарди'' за да празнуваме. Имаше толковаааа много храна ...ъгх. И вкусна торта. Направих доста снимки и след като всичко приключи получих заплащането си. След което ме откараха до моето село с което weekend-а ми почти приключи.

Ето и снимките:







































Целувки и прегръдки от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар