понеделник, 22 юли 2013 г.

Ииииииииииииииииииииии 23-ти е!
Най-невероятните 3 месеца в моя живот! Чувствам се толкова изпълнена с любов и щастие,че сякаш последните няколко кошмарни седмици не са се състояли никога! Обичам да ГО обичам! Това ме прави щастлива! Много. 3 месеца в които пораснах, дори се промених. Добавих към характера си черти, които отричах с години. Щастлива съм и всичко на него дължа. Той е едно от най-хубавите неща които някога са ми се случвали. Слънцето на моя облачен ден. <33

Отделно от това вчера се изявих като фотограф. ЙЕЙ! Всъщност вчерашния ден беше прекрасен и ТОЛКОВА разнообразен. Значи... кисна в дома ми седмици наред сама (през повечето от деня) и всичките ми близки приятелки са или на село или някъде другаде и в един ден *БУМ* всички се изсипват у дома и аз съм щастлива <3 МНОГО! Началото на деня прекарах сама. После дойде моето червенокосо дуди, а след това Таня ме изненада с новината,че си е тук. Awwww! Гушках ги много, прекарах много време с тях и се радвам. Деня завърши със среща с моето момче <3 

Днес се очертава нещо подобно. Без Крис >_< За нея има време утре. Трябва да ходя по задачи. Дори още сега (не трябваше да съм на компютъра). Трябва да обиколя няколко магазина и да се прибера вкъщи за да стоим с Таня до следобет след което да чакам да стане 20 за да ме вземе моето момче.

Ето сега и снимките (първо тези на Крис) :
Правени са в квартал Тракия на спирката докато чакахме автобуса и да дойде.





















Ето и тези на Таня:
Правени са в Mall Galeria също в квартал Тракия.





























Прегръдки и усмивки от мен!

П.П . Това е просто кофти ден, не кофти живот. Не се отчайвайте. Защото след всеки дъжд следва дъга.

Няма коментари:

Публикуване на коментар