вторник, 19 март 2013 г.

Вторник сме! Прекрасен ден! 
Добър вечер! Надявам се да е добра :)
Как Ви се струва времето? Пълно безумие. Средата на Март сме.. един ден е студено,на другия горещо. Третия е на половина. Странно е, поне за мен ._. Прекалено е своенравно. 
Всъщност.. Вторник ли сме изобщо? о.о Би трябвало.
Беше хубав,но дълъг ден. Малко разнообразие. И един съвет, хора.. не пийте енергийни напитки .__.
Сериозно о.о Чувствам,че имам всичката енергия на света! Което е странно за мен в 21:19 часа вечерта. След ден в който съм имала 9 учебни часа.
Та.. мъкнах фотоапарата цял ден,откачиха ми се ръцете,но си заслужаваше. Направих няколко прекрасни снимки. Или поне две от тях са. Прекарах следобеда в градската градина на Пловдив с любими хора.
Сега Ви оставям да разгледате снимките, докато аз се опитвам да си изразходя енергията .. някак о.о




Това е от мен. Лека вечер и сладки сънища! Гушки :3









Няма коментари:

Публикуване на коментар