понеделник, 18 март 2013 г.

Добър вечер! Честит Понеделник. Не знам какъв е бил вашия, но моя ще се запомни като един от най-уморителния. И най-дългия. Беше прекрасен,студен ден.. но си ''изпочупих'' краката от ходене. Беше дългоочакван ден.
Нещо като ''екскурзовод'' съм за две седмици на група прекрасни чехи и съм повече от щастлива. Надявам се да не умра от умора в идните дни, разбира се.
Както винаги се изявявам като досадния човек с фотоапарата, но няма как. При наличието на толкова русички,синеоки и лъчезарни ..няма как да остана безучастна.
И понеже съм повече от много уморена ще Ви оставя да разгледате малко снимки, които направих преждевременно в старият град на Пловдив, едно от любимите ми места.


Колко пролетно~


Озаглавих снимката ''Ин и Ян''  


Ех, Пловдив.




Пролет.



Тайната на вечността се крие в мълчанието.




Светлина.



И нещо общичко, което бих могла да споделя с Вас~



Това е от мен за Вас тази вечер. Много сладки сънища и приятен Вторник. Очаквайте съвсем скоро нови снимки~ 
Прегръдки от мен!





Няма коментари:

Публикуване на коментар