петък, 8 август 2014 г.

Здравейте! :)
Не съм сигурна дали някой следи блога ми или си го пиша за себе си,но...
Всъщност безкрайно бих се радвала ако там някъде има дори 1 човек на който му е интересно.
Не съм писала отдавна.
Но пък днес ще наваксам.

Ще започна последователно (подсказвайки си от www.facebook.com/ChristianaRPhotography )
Първа ще представя абитуриенската фотосесия на моята приятелка Ралица Б. в село Цалапица.
Деня беше доста напрегнат и препълнен с роднини. Започнах с домашна фотосесия организирана за около половин час в задния двор. Накрая дойде и колата и въпреки непоносимостта ми към въпросната марка снимките се получиха добре.
























После направихме малко групови снимки:


















След фотосесията беше време да се натоварим в колите и да тръгнем към хотел NOVOTEL в град Пловдив. Бях в аритуриенската кола.


Стигнахме пред хотела, там също снимах през цялото време и сериозно..беше толкова уморително.










И за капак най-прекрасното ми нещо беше там <3



След малко още :3

Няма коментари:

Публикуване на коментар