неделя, 4 май 2014 г.

Здравейте! На всички!
Не съм писала тук ...тооолкова отдавна.
С причина, разбира се.
Скръбната вест е че фотоапарата ми се развали и се наложи да изчакам дооооста голям период от време преди да имам възможност да го занеса на ремонт. Занесох го. Сега очаквам след почивните дни да ми се обадят за да кажат какво му има.
Толкова ми липсва времето прекарано с него. Тъжно ми е.
Въпреки това с родителите ми си направихме семейна екскурзия до Еко пътека ''Бяла река'' край град Калофер.
Всъщност заради лоши метерологични(?!) условия не можахме да обходим самата пътека,но пък пътя до там беше достатъчно вълнуващ. Имаше невероятни гледки.
Нямаше как да не направя снимки.  С телефона. Сърцето ми се късаше,но нямах с какво друго.
Противно на всички очаквания телефона ми (Samsung Galaxy GT-S5660) и телефона на баща ми (Nokia Lumia) успях да направя някои доста добри кадри, които доста от приятелите и познатите ми ми позвъниха за да попитат с какъв фотоапарат съм ги направила (знаейки къде се намира моя в момента). Оказа се,че с хубаво фокусирване и малко компютърна манипулация стават почти чудеса.
Екскурзията се състоя на 02.05 (Петък) през деня за няколко часа. Ето ги и снимките.

Два прекрасни бивола:















Снимки преди пристигането на Еко пътеката:





















Минахме за да запалим по една свещичка и през манастира ''Рождество Богородично''



















Ето и снимки в навлизането на Еко пътеката:
















И 1-2 мои снимки :





















Приятен остатък от почивката на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар