понеделник, 28 октомври 2013 г.

Охаааа, от кога не съм влизала!
Имам 4 направени фотосесии! WOW! И нито една още не е обявена тук..
АЗ съм ужасен човек. Моля да ми простите :(
Първо ще отбележа (понеже не можах) ,че на 23-ти с моето момче направихме половин година (6 месеца) и аз съм най-щастливото момиче на света <3 И си пуснахме първия ни небесен фенер! И аз се чувствах обичана ...и ...и специална. И това беше най-най-най хубавата вечер <3

Та, да започнем с първата фотосесия. Тя е на моята приятелка Таня У. Всички сте виждали много нейни снимки тук.
Фотосесията направихме на въжения мост, който се намира на гребната база в Пловдив. Беше миналата Неделя и заедно с моето момче и нея направихме въпросните кадри. Времето беше благоприятно топличко и беше приятно за работа. Не и мястото. Разбира се. Снимах там точно преди 1 година, когато не разбирах съвсем как да работя с апарата. Сега година по-късно, осъзнавам, че шарената сянка, която предлага мястото е ОТВРАТИТЕЛНА. Кадрите ми не са фокусирани и не съм щастлива. Продължителността на снимките беше около 2 часа, като променяхме често местоположението си. Ето и снимките~
Пейзажа е кадър на моето момче <3



































След малко следва втори пост :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар