неделя, 30 юни 2013 г.

Ментовооооооооооооооооооооо ми е! <3
Че нали е модерно? Заедно с кораловото. Всъщност, хора... такива цветове не съществуват. Просто ..нюанси. Какви са тия менти,корали, глупости..
Та докато чакам реших да обърна внимание на блога си. Щастлива съм,че напоследък го правя по-често от обикновено. И нормално. Имам снимки! Отново! От Петък, всъщност.
Аз и моята дългогодишна приятелка Таня У. устроихме неочаквана фотосесия. Място за снимките е квартал ''Тракия'' в град Пловдив в който живеем и двете. Снимките продължиха около час (по-малко от самия път до там и обратно -_-). И понеже се гордея с тях - ето ги!































И сега нещо с което почти да се похваля!
Живота ми поднесе лимони. И ..разбира се. Какво прави човек в такъв случай? Връща ги, защото ''не обича''.
Следя много професионални фотографи от месеци. Един от тях се свърза с мен за да ми предложи безплатно обучение, поемайки разноските по него заедно с престоя ми извън моя град. Като ми предлага сигурна работа веднага след това. Прекрасна възможност даваща се веднъж в живота. За съжаление.. съм едва на 17. Няма кой да ми позволи. Така че... остава ми единствено да се моля лимоните да ме чакат. Защото аз определено искам да си направя тази лимонада!
Прегръдки и целувки от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар