четвъртък, 9 май 2013 г.

Добра,психо вечер! Защо добра,защото имам прекрасни приятели, защо психо, защото гледах най-психарския филм съществуващ някога. Иде реч за Grave Encounters. Ъх. Изключително не го препоръчвам. На мен лично не ми действа добре. Кървища мога да гледам с часове,но това си е друго измерение. Явно не ми понася.
Както и да е. Как сте, впрочем? Чудя се защо питам ..никой никога не оставя коментар... аз се чувствам тъжна! >_<
А,да бе. Глупости. Ако не показваше посещенията щях да си мисля,че никога никой не е влизал тук.
Та,  през великите християнски празници аз реших да фотографствам. В най-топлия ден. Защо не? Радвам се,че има кой да ми се връзва на акъла. Беше забавно. Моделите ще познаете,мястото също. Така че ..разглеждайте ^^ *втората фотосесия за която споменах в предния пост*

















Няма коментари:

Публикуване на коментар